Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Rabu, 28 September 2011

siapa yg merasakan dirinya tak cantik

semua ciptaan Allah tu cantik...tapi ada sesetengah orang rasa dia kurang cantik dari orang lain..bila tengOk Orang lain cantik mesti terdetik dalam hati "cantiknya dia,kenapalah aku xcantik macam tu erk?"
Soo..nie untuk orang2 yg ada perasaan mcam tue...

1.kerana saya tidak cantik, saya selamat daripada menjadi senjata iblis mencairkan iman lelaki
2.kerana saya tidak cantik, saya tidak menjadi mangsa gangguan lelaki-lelaki yang rosak akhlaknya.
3.kerana saya tidak cantik, akhirnya saya menemui insan yg ikhlas mencintai saya seadanya...

cantik luar dan dalam yer...
jd bersykurlah kamo2 yg punya perasaan macam tue...cantik tue univsal kan..walau apa pun hati mesti mahu cantik okies...

1 ulasan: